Tuesday 31 March 2015

Salam Perkenalan

Assalamualaikum,

Kaifahaluk?..
Ni Hao Ma?....
Tum Kaise Ho ?..
Kamu Apa khabar?..
How Are you Readers?..


First of all, syukran jazilan  for dropping by ke blog saya. Hopefully, awak-awak can be my permanent reader..!


This is my officially first entry.. Yay *tepuktangansikit*..

Haha, Actually saya dah buat banyak sangat blog before this, tetapi semua blog hanya sekerat jalan jer TT,TT. So I tekad , I nak buat blog baru ni and blog ni tempat saya share dan berkongsi perjalanan hidup saya , pengalaman dan  life as a muslim. InsyaAllah. harap bermanfaat untuk saya dan awk. *kelipsebelahmata*


Kepada para pembaca,untuk pengetahuan anda,saya bukanlah seorang ustzah seperti Ustazah Fatimah Syarhah, mahupun seorang daei seperti Daei Nurul Amirah dan juga seorang professor seperti Professor Muhaya.  Tetapi hanyalah seorang hamba yang masih kerdil dan cetek ilmu agamanya. Saya masih digelar pelajar dan InsyaAllah bakal menjadi pelajar Universiti ataupun Kolej suatu hari nanti.


Saya harap , para pembaca turut dapat berkongsi juga pengalaman anda  dan  juga dapat perbetulkan kesilapan yang bakal saya lakukan.Doakan saya~
 




~My Story Chapter's Begin~

No comments:

Post a Comment